Dags för någorlunda vardag

I dag var det dags för Lucas att börja på dagis igen. Nu är han störst. De är fyra grabbar som kommer att börja skolan nästa höst. Kan tänka mig att de är kaxiga...

Jag och Ludwig drog ut på en kombinerad cykel och promenadtur på förmiddagen. Ludwig cyklade och jag drog barnvagn och försökte hänga med... Han har lite svårt med att hålla sig på en sida av vägen, blir lätt att han vinglar, men det tar sig. Träning ger färdighet!


Lite dålig bild, men han är där framme :)


Så nöjd!



Härmodagen var vi hem till moster (syrran), då tog Lucas och Lilly varandra i handen när vi var på väg hem från lekparken. Gulligt.

Nu sitter L&L och spelar pokemon på tv-spel, verkar skittrist, enligt mig. Men vad vet jag om det? Astrid ligger i sängen för att sova. Undrar hur det går... hon är ialla fall tyst. Ska gå och titta... hon sov inte. Ligger och tittar på kossorna och fåren som hänger över henne. Ja, hon är nöjd än så länge ialla fall.

I dag kom det en klänning som jag vann på tradera. En klänning som är jätteskön från Esprit, jag betalade 116-: för. Ett fynd!

Nu har Astrid tröttnat på sina sängkamrater. Bäst att gå dit och få henne att slappna av så att hon somnar...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0