Fredag

Då var det fredag igen. Dagarna flyter iofs ihop ganska bra, men jag försöker hålla någorlunda koll på vilken dag det är. Har nog inte hänt så mycket denna vecka, tror jag... Per har ju semester så vi tar det ganska lugnt. Vi har sovit länge på morgonen, ja, alla utom Ludwig då. Han är liksom inställd på att vakna kl 07.00 eller 08.00. Men han är ju så stor att han fixar att gå upp själv och sätta på tv:n. Lucas däremot, han kan sova han. Duktig pojk.



I förrgår tog vi en promenad till en ny lekpark vid Sundstagymnasiet (vad nu gymnasieeleverna ska med en lekpark till...?).  Per var kapten och matroserna Ludwig och Lucas skulle fånga sjöodjuret (var det jag??).



Så här ser vagnen ut, om ni funderade på det.



Kolla in vad Astrids kläder matchar vagnen! Ha ha! Jag lovar och svär att det inte är meningen. Vi har faktiskt fått kläderna till damen.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna G

Så söt hon är! Kram anna

2009-07-19 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0