VARMT!!!!

Fast det visste ni nog redan! Jag lider i denna värme. Jag är en av dem som tycker att det är jobbigt när det är så här varmt. Blä. Det kan gärna vara fint väder, men det behöver inte vara så varmt. Orkar ju inte göra någonting. Astrid äter bra så hon får ialla fall i sig vätska. Men att amma innebär att jag svettas ännu mer.

Var och vägde henne i dag på bvc. Hon hade gått upp 200 g på en vecka och växt 2 cm. Hon blir stor denna tjej. Känns bra att hon hade gått upp så mycket, då vet jag att hon får tillräckligt med mat. Mina bröst är så gott som läkta nu. Så underbart!

Har idag suttit och ammat på H&M på en sån där pall de har med hjul. Det gick bra det med. Var och hälsade på mitt jobb i dag och där ammade jag typ en 100 gånger.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av takfläkten.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Jag håller med! Amning är inget roligt i den här värmen, man svettas ju ihjäl....

Jobbigt att hon har skrikperioder, det hade Elias oxå när han var liten men inte så långa visserligen. Prova Sempers droppar som finns på Apoteket. Ska vara bättre än Minifom.

Kram Anna

2009-07-03 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0