Mors dag!

Man skulle ju tycka att det vore ett smart drag av bebisen att komma ut idag. Snacka om att hamna på pluspoäng hos sin mamma då. Men min bebis verkar inte vara med i den tankegången direkt. Suck! I dag är det fjärde dagen över... Men det kan ju bli 14 dagar till. Urk!

Jag kan säga att jag lider i denna värme. Inte uppskattat av mig för fem öre just nu. I går var jag Per och Lucas till Mariebergsskogen med farmor. (Ludwig var på kalas). Vi tog en promenad från farmor till M-skogen. Gissa om det var jobbigt. Höll på att dö flera gånger. När jag kom hem vart jag riktigt dålig, fick väl typ värmeslag eller något. På kvällen var det bra igen och vi kunde grilla på balkongen med mamma. I natt har jag sovit jättedåligt. Det har varit så varmt och jag har inte kunnat svalka mig fast jag låg i bara trosor och inget täcke. Jag förstår inte hur Per kunde ha duntäcket över sig. Blä!!!

Nej nu ska jag dammsuga på balkongen, det är skugga där än, så det ska bli skönt. Sen ska jag måla naglarna...

Kram och alla mammor, ha en bra dag!





Dessa två fina teckningar fick jag av mina söner i morse!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej i värmen! Jobbade med Anneli idag och hörde att det inte kommit nån bebis än!Väntar med spänd förväntan! kram

2009-06-01 @ 16:12:50
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Anna G

Men kläm nu då....! =)

2009-06-01 @ 22:05:04
Postat av: Nina

Men var är bilden på magen som du lovade????

Kram kram

2009-06-02 @ 10:47:36
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0