Första gången

Nej, inget snusk... mamma läser här ibland :)

Det var idag första gången som jag lämnade Astrid hemma och gick på bio. Har inte varit borta från henne någon längre stund än att jag har smitit till Ica en sväng. Nu var jag borta ca 2 1/2 timme. Rekord!!!

Det hade gått bra förutom att hon vart kinkig en sväng och inte ens Ludwig och Lucas lyckades få madame på bra humör. Hon tittade efter mig när hon var ledsen men ingen mamma kom... Per fick henne att sova en sväng och efter det var Astrids liv toppen igen. När jag kom hem blev hon jätteglad! Kul att man är efterlängtad. Nu har hon fått äta av mig och sover skönt i sin säng.

Var till bvc i dag för viktkontroll av Astrid, hon hade inte gått upp så mycket förra gången så nu skulle vi kontrollera om damen hade gått upp. Jorå, över 700g på en månad. Helt ok. Maten gör susen. Hon hade också växt 3 cm på längden.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0