Lilla damen

Hon sov i sitt rum hela natten. När hon vaknade gick jag in och ammade henne. Precis som jag gör i vårt sovrum. Vid 07 i morse hade hennes blöja läckt så det var blött i hennes säng. Då fick hon komma över till spjälsängen i vårt sovrum igen. Orkade inte byta i sängen så tidigt. Hon sov sen till kl 09.00. Hon vågade nog inte vakna tidigare ifall att hon skulle hamna i resesängen igen :).

Nu leker grabbarna däruppe, Astrid sover och Per är och handlar med mor sin. Själv hamnade jag här... Ska stryka, har en hel del kläder som ligger och väntar på mig.

Hittade ett kort från när Lucas är bebis. Han är lite arg på kortet... Ludwig försöker så gott han kan. Kommer i håg när jag tog fotot. Lucas var så arg! Sött är det ändå.



Observera att kortet är märkt med "tillhör Louise", det betyder att fotot tillhör mig och man får inte ta det.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0