Minne

I bland blir jag förvånad över vad dåligt minne en del har. Fast man vet att saker har hänt så kan personer helt förneka att saker och ting har inträffat eller sagts. Precis som att har det gått en liten tid så har det inte hänt. Tänk vad praktiskt det vore om allt som har inträffat inte låg kvar i andra människors minne. Men nu är det inte så utan man kommer ihåg saker som har sagts och gjorts. Det funkar så.
Att man utmålar sig som den perfekta människan och hoppas att ingen kommer i håg, det måste vara praktiskt...

Nu menar jag inte att någon är helt felfri, men det handlar om självinsikt!

Nej nu lockar "let`s dance"!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Louise. Jag hoppas inte att det är mig du syftar på i detta inlägg. Om så är fallet så hoppas jag att du säger detta till mig direkt. Ha en bra dag!

2010-01-16 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0