Ledig?

I dag har jag varit ledig... tjohej. Kände mig inte värst ledig kan jag säga. Har städat, fått luggen klippt, försökt att få Astrid att sova middag... (fick ge upp), varit på utvecklingssamtal för båda grabbarna, städat klart, hängt tvätt som var tvättad på morgonen.... hua!  osv...

Så kan det vara att vara ledig. Louise var här och passade en otroligt pigg Astrid när jag var i skolan och pratade med fröknarna. Ludwig och Lucas är jätteduktiga i skolan. Jag är så stolt över dem. De sköter sig perfekt och de lär sig som bara den.

Lucas läser nu mer och mer. Det flyter på mer och mer.

På fredag ska vi ut och äta med Pers mamma och dotter Louise. De fyller år. Louise blir 20 och svärmor blir 70. Vi ska gå till....... hahaha! Trodde du det Lollo? 


Vill också vara med!

kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Din elaking :P

2010-11-25 @ 08:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0