Grattis

Till min syster som har fått ett nytt jobb. Hon är nog den som jag känner som har mest flyt i livet vad gäller jobb.
Sen kan jag passa på att säga grattis till mamma som fyllde år i tisdags. Vi kommer att fira henne i morgon.

Ett litet grattis till mig också som har hittat färdig pannkakssmet för laktosintoleranta. Astrid är känslig för laktos och vi håller på att testa hur mycket hon tål. Det är ett litet pyssel detta. På dagis får hon laktosfri kost, ev att hon får någon enstaka ostskiva, men mjölk och typ mat är laktosfri. Hemma får hon vanlig mat, men laktosfri mjölk och yoghurt osv. Blev så glad när jag hittade denna smet då pannkakor innehåller mycket mjölk. Hon har nu ätit två stycken så jag tror att de är godkända!

I morgon är det jobb igen. Sen är det helg och på måndag åker jag till Lurö med jobbet, kommer hem på tisdag. Det första gänget på jobbet var iväg denna vecka och de har haft det jättebra. Hoppas att vi får bra väder också. Det finns tydligen en badtunna där som de rekomenderade så det blir till att leta fram bikinin igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter härligt och varmt med badtunna, hoppas ni får det bra! Kul för Desirée med nytt jobb, men du skrev inte var??? =)

Kram Nina

2010-09-09 @ 21:46:03
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Anna G

Jag blev också nyfiken vad hon fått för jobb... =)

2010-09-09 @ 22:19:22
URL: http://dorissmycken.blogspot.com
Postat av: Louise

Ha ha! Kul att ni är nyfikna, det betyder att jag inte är den mest nyfikna här :) Hon ska jobba som säljare av Karlstadskortet. Kanske något mer, (kommer inte ihåg). Nu vet ni!

2010-09-10 @ 20:47:29
Postat av: Anna G

Aha! Kul! Hälsa o gratta! Kram

2010-09-13 @ 21:21:32
URL: http://dorissmycken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0