Hurra!

I dag har jag och Per 4-årig bröllopsdag. Inte så många år om man jämför med många. Men många år om man jämför med andra :) hi hi!

Jag fyller ju också år idag, vi gifte oss på min 30-årsdag så nu får ni gissa hur gammal jag är :) svårt va?

Jag har blivit uppvaktad på morgonen av grabbarna (Astrid sov). Har fått fina teckningar och ett par jättefina silverörhängen. Fick också ett jättefint kort av min man :) ha ha!

Nu har jag och A ätit frukost och snart ska jag dra i gång med dammning. Måste ju ha det fint när jag fyller år.



Slitna men glada och kära 3-barnsföräldrar. (En av oss är mer än 3-barnsförälder)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: per

vem kan det vara

2010-10-05 @ 11:45:24
Postat av: Annie

ÅHH va fina ni är!!!

2010-10-27 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0