Lukta gott

Måste tipsa om en parfym som jag har hittat. Jag luktade på den första gången när jag och mamma var i Stockholm. Köpte inte den då utan köpte Naomi Cambells parfym i stället. Fråga inte varför. Ja, ialla fall, den andra parfymen kunde jag inte glömma utan har tänkt på den :)  hittade en hemsida som säljer bla parfymer. Var in och kikade, men köpte inte, den tog slut i lager. Typiskt. Kollade tradera, men där var den så dyr. Sen kom den tillbaka på hemsidan som säljer parfymer, då slog jag till!!! Så nu har jag den, och jag bara älskar lukten! Man får ju bara hoppas att andra gillar lukten också... hihi.

Nu kanske ni vill veta vilken parfym jag pratar om. Jag trodde inte själv att den skulle falla mig i smaken med tanke på vem som står för namnet på den... Men den här är det ialla fall.






Brittan har gjort denna underbara doft! Eller inte hon personligen skulle jag tro :) men ialla fall!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0