Nu är vi igång!

Nu har jag arbetat två arbetsdagar. Har överlevt och det har varit kul. Undrar hur många dagar det tar innna jag är megatrött på jobbet igen. Det är kul att träffa alla givare igen och självklart arbetskompisarna! Astrid är sliten efter dagisdagarna. Eftermiddagarna/kvällarna med henne är inte så roliga längre. Men man får hoppas att hon kommer in i det snart. I går var hon och jag lediga och vi städade och myste. Skönt att ha en dag extra utan jobb. Det är guld värt!

Nästa vecka blir jobbig, då ska jag jobba tre dagar i sträck... hua, sen är jag ledig på torsdag och jobbar igen på fredag! Stackars mig! hihi.

Nej nu ska vi in till grannarna och dricka kaffe!

So long!



Mysigt va? Fler sådana rutor tycker jag! Jag försöker lura L & L att ställa sig i rutan, men det är ju helt kört det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra.

Vart var den rutan ? :)

2010-09-05 @ 23:06:42
Postat av: Louise

Den lilla rutan ligger på Verkstadsgatan (8). Hoppas du hittar dit :) Glöm inte att ta med dig någon som ställer sig i rutan.

2010-09-06 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0