Piratpartiet????

Har reflekterat över att när piratpartiet får frågor om vart de står i vissa frågor, så har de ingen åsikt i många viktiga frågor. Jag tycker att det säger en hel del om dem. Jag är ju inte jätteinsatt, men jag tycker att om man ställer upp med ett parti i ett val, då borde man ha åsikter i de viktigaste frågorna.

Ska självklart rösta i morgon, har inte riktigt bestämt mig för vilket parti som får min lilla röst. Det jag vet är vilken sida jag ska rösta på ialla fall...  Gissa?

Nu är Ludde ludd på kalas, hoppas han har kul. Lucas sitter och har tråkigt... sitter och tittar på barnkanalen. Per snarkar i soffan, han är väl trött efter att ha jobbat hela veckan :) Själv ska jag upp och bädda barnens sängar, har inte hunnit med det än. Sen kanske jag slår till på att gå igenom strykhögen. Men jag var ju ledig igår. Städade bara lägenheten... ironi ni som inte förstår det.

Lurigt väder vi har. Regn och åska i morse, nu skiner solen. Man kan ju nästan tro att det är april... Men tyvärr det är det ju inte. Men tänk vad gött det hade varit, april, då närmra sig maj och sen sommar!!! Nu är det ju bara en tråkig årstid framför oss. Med mörker, regn och kyla. Sen kommer den där jäkla snön och ställer till det för mig när jag ska till jobbet :)

Nej, nu får jag nog ta tag i mitt liv innan Astrid vaknar.

Kram

Kommentarer
Postat av: hejsan!!!

Jag chansar på rött. Har jag rätt?

2010-09-19 @ 17:49:55
Postat av: Louise

Det var fel! Hihi!

2010-09-19 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0