Lååångfredag

Är det ju idag, och det känns som att denna dag har varit lång. Har hunnit med mycket. Började dagen med sovmorgon till 8.30, gött! Tack Astrid. Sen var det dags för ett besök i tvättstugan med alla sänkläder. Det blir en hög med 5 personers lakan, örngott och påslakan. Men nu är det gjort för denna gång. Städat har vi också gjort. Efter Astrids sovstund drog vi iväg till Mariebergsskogen för att kika in vad som hade hänt med alla djuren sedan vi var där sist. Astrid är fashinerad av djuren på håll, men tycker att det är lite smått läskigt när de kommer nära... förstår henne. Vi såg jättesöta kycklingar, man vill liksom bara hålla i dem... :)

Hann med en fika hos svärmor på hennes gård. Ludwig vart väldigt sliten när vi kom hem och gick och lade sig nästan med en gång, därefter drog Lucas till kojs... men denna dära Astrid... henne kan vi ju ta upp för en diskussion någon gång... där krävdes det 2 flaskor välling och en massa töl, innan hon fattade att hon var trött. Nu kommer hon säkert att sova dåligt i natt och drömma om kossor, råttor, getter och tuppar...

Har inte fattat att det bara är fredag än så länge... så skönt att vara ledig i 4 dagar. Gött gött. Har inte varit ledig sedan jul. Känns som att det är välbehövligt. Det har varit ganska jobbigt i mitt huvud de senaste veckorna. Men jag hoppas att allt löser sig och att livet känns lättare igen om några veckor. Jag kan inte berätta än, men jag är inte gravid om ni nu trodde det :)

Kram på er, och GLAD PÅSK!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! det var ett tag sen jag var inne här, och vad stor Astrid har blivit! Stora damen ju! Hoppas du mår bra! Jag är ev intresserad av babysitterna. Vi kanske får ta en fika nån dag framöver så kan jag kika på den samtidigt. Vore kul att träffa dig igen. :) stor kram

2011-05-04 @ 19:49:45
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sara

Hej! det var ett tag sen jag var inne här, och vad stor Astrid har blivit! Stora damen ju! Hoppas du mår bra! Jag är ev intresserad av babysitterna. Vi kanske får ta en fika nån dag framöver så kan jag kika på den samtidigt. Vore kul att träffa dig igen. :) stor kram

2011-05-04 @ 19:50:19
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0