Sluta tidigt....

I dag slutade jag vid 14... det betyder att jag hämtar barnen innan mellanmål. Detta är inget jag rekommenderar... grabbarna blir sura när jag kommer och tycker att jag kommer alldeles för tidigt. Astrid hade typ psykbryt hela vägen från dagis och hem. Inget dög och hon ville att jag skulle bära... det går inte när mna kör bil kan upplysa er om. Tyvärr fattar inte hon detta.

Nu har hon ialla fall fått smörgåsrån och är på bra humör, grabbarna äter också mellanmål och ska snart iväg på karate. Livet leker.

I går fick Cissa sin son Axel. En stor kille vart det. Grattis Cecilia och Henrik och till Alva som numera kan titulera sig storasyster.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0