Skäms

På  mig... jag är dålig på att uppdatera bloggen. Anledningen är helt enkelt att jag inte orkar. Är för trött för att skriva när jag kommer hem, sen har det väl kanske inte hänt något särskilt heller.

Nu i helgen så ska Ludwig tävla i en stor tävling i huvudstaden. Det ska bli spännande. Hoppas han inte kommer på en dålig placering när han har tränat så mycket. Fast det är många tävlanden och tävlingen är internationell. Hua!

Vi åker hela högen för att heja på honom. Det ska bli kul och nervöst!

Astrid har nu fått en växasäng. Den sover hon skönt i, även jag och Per (inte samtidigt). Hon är så stor nu lilla skruttan.... snart 2 år! Herregud!

På jobbet är det jättebra. Jag trivs fortfarande jättebra. Vet inte hur det ser ut med min fortsättning dock. Tråkigt för jag vill gärna vara kvar. Men jag sitter nog på rumpan på Claratappen snart igen....

Det har varit många barn på avdelningen denna vecka och det känns kan jag säga... de går låååånga dagar många av de små. Usch, vad jobbigt livet är. Men så är det ju. Barnen har det ju jättebra, men man förstår om de är trötta ibland. Det är ju sällan tyst om man säger så. Nästa vecka ska vi få en till juvel. Jag ska ha hand om inskolningen på den nya... hoppas det går bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt att höra att du fortfarande trivs på jobbet och vad roligt att få ta hand om inskolningen. Lycka till!!!

Hoppas att det går bra för Ludde nu på tävlingen!

2011-03-19 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0