Äntligen

Nu har jag fått tillbaka min iphone igen. Fick lämna in den i förra veckan då det inte gick att höra något när jag pratade i den. Mobilen fick åka till Göteborg till doktorn. Jobbiga dagar för mig... Har lånat en av pärtans gamla mobiler... Inte bra... I dag när Per kom hem så hade han varit till BKE och fått hämta ut en ny iphone till mig. Den andra gick inte att laga. Nu är äntligen mitt liv tillbaka... Är väldigt imponerad över apple som har fixat så att allt fanns kvar i iTunes så att min nya mobil ser ut som min gamla. Helt imponerad är jag!

I dag har jag varit hemma med lilla A, hon är förkyld. På bättringsvägen men hon får vara hemma i morgon med.

Grattis också till Nina som har fått en dotter!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack tack =)

Hoppas att Astrid mår bättre!

Kram Nina

2011-10-13 @ 11:08:11
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0