Mysigt

Pratade nyss med Nina och hon fick en dotter för en vecka sedan. Som lyssnare i luren fick jag höra hur hennes dotter gnydde lite då och då. Gud vad mysigt det låter! Det rycker i livmodern vid sådana ljud :) Nej nej, lugn och fin, jag ska inte ha en till! Men jag glömmer fort allt som är jobbigt och bara kommer i håg det mysiga med en bebis. Det är väl så man är funtad.... I går var Ludwig på kalas på nöjesfabriken och Lucas fick tag i en kompis att leka med. Bra för Lucas att få leka med någon utan att ha storebror i hasorna! Ludwig tog med sig en kompis hem från kalaset också så jag hoppas att boysen var nöjda igår. Astrid var definitift nöjd ialla fall. Hon blev superkär i Ludwigs kompis som var med hem! Höll nog på att tjata hål i huvudet på grabben. :) Inte sista gången som hon kommer att vara kär i någon av grabbarnas kompisar tror jag. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0