Testar

Måste testa om detta funkar. Har laddat ner en app som gör att jag kan blogga från mobilen! Detta kanske gör att det blir fler blogginlägg från mig. Det ni!

Nu står Astrid bakom mig och försöker sätta fast ett hårspänne i mitt hår. Går sådär kan jag säga...

På lördag är det dags för Ludwigs stora karaterävling... Nervös.... Hoppas verkligen att det går bra för honom, det är han värd efter all träning och extraträning han har lagt ner. Håll tummarna!

Efter karatetävlingen ska jag bli firad också. Jag fyller i morgon men då passar det inte så bra med kalas så det får bli på lördag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Det funkade ju bra, så fortsätt testa ;)

Kram Nina

2011-10-02 @ 13:36:03
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0