Glad påsk och lite annat...

Glad påsk från oss! Har varit till syster på påskbuffe och firat Ruth som har fyllt tre år! Astrid har gått påskkärring för första gången. Det tyckte hon var jättekul! Enkelt sätt att få godis.... Även Ludwig har gått en tiggarrunda. Han gick här hemma tillsammans med Liam. De två har verkligen funnit varandra igen. Skönt!

Nu har jag börjat jobba på min avdelning. Nu har jag en alldeles egen riktig tjänst. Skönt att inte vikariera för någon, jag har ju ändå haft tur att ha fått långvikariat men det är något speciellt att ha en egen tjänst! Har väldigt bra kollegor också. Vi är i samma ålder och har roligt ihop. Känns väldigt bra gör det!

Per jobbar på i vår trädgård/lergård.... Han har fått bort alla stubbar och rötter, har hittat en massa kantsten och har rivit staketet som var ruttet. Nu kan vi äntligen kanske få lite ordning på det hela.... Är faktiskt imponerad av honom och vad han kan. Han kan lite allt möjligt min man. Längtar tills vi har gräsmatta på baksidan!

Jag har börjat springa igen också. Har hittar en sväng på ca 4,5 km. Det är inte asfalt så jag hoppas att mitt knä och höft inte börjar krångla.... Borde ju vara mer skonsamt att inte springa på asfalt. Hoppas på vårruset i år igen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0