Mysigt!

Nu har vi varit i huvudstaden för den årliga karatetävlingen. Ludwig kom på en 8:e plats av 24 i hans grupp! Duktig pojk. Astrid och jag gick på stan och shoppade istället för karate.... Nu har hon och grabbarna fått lite nytt i garderoben. Bara jag och Per kvar nu. :)

Idag har jag städat och tvättat. Tråkigt men måste göras. Önskar att jag hade en städerska varje gång jag städar. Men det har jag inte så det är bara att bita ihop. Jorå, Per brukar också städa men vi har inte samma "ståutgräns" om man säger så....

Det är så skönt att solen tittar fram nu. Vårkänslorna är stora hos alla!

Lägger ut en bild här på Ludwigs kompis Liam, Astrid och Ludwig i går kväll när de gungade.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0