Härlig dag!

image32 I dag när jag skulle hämta barnen kände jag att jag ville UT! Gjorde i ordning 2 smörgåsar och tog med lite saft, sen hämtade jag dem och vi for till Mariebergskogen! Har suttit inne hela dagen och pluggat idag så det var så skönt att komma ut. Barnen hade jättekul och de kommer nog att somna fort i kväll!

image33    image34

Det var väldigt varmt idag, men som tur är fläktar det lite. Det var många som badade och jag och barnen var väldigt frestade av att svalka oss vi med, men man fick inte bada i fontänen ;(
Hoppas att det håller i sig i några dagar med lite värme, har inte så mycket höstkläder till boysen. Ska fixa det efter tentan.

I går hade vi genrep i skolan vi som har kuggat. Det kändes bra efter den. Det lossnade lite för mig och jag lärde mig mycket. Hoppas att det har lönat sig på fredag. Har suttit och räknat i dag och jag vet att jag måste träna på formler i geometrin, plus lite annat. Ekvationer börjar på att gå bättre och bättre som tur är!

Nu är Ludwig och Lucas i badkaret, det behövdes... förstår inte hur de kan bli så smutsiga! :)

                               image35

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vilken mysig dag ni verkar ha haft. Superbra bilder på grabbarna! Speciellt söt va ju den när dom håller handen :) Tror att tentan kommer att gå galant imorgon! *håller tummarna* och ska tänka på dig imorgon.
Kram Nina

2007-08-22 @ 19:15:21
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sofia

Åh, älskar sista bilden :) ser ut som två små gubbar som för en mkt allvarlig diskussion. Tihi :)

2007-08-22 @ 21:21:48
Postat av: Louise

Nina: Jag har inte tentan i morgon utan på fredag! ´Så du får allt tänka på mig på fredag istället :)

2007-08-22 @ 22:00:50
Postat av: Nina

Ha ha, jag vet ju att det är fredag som gäller... fick för mig att det va torsdag igår *yrhjärna* Men, jag tänker lite på dig idag oxå.. men imorgon tänker jag ännu mer på dig :) Det borde ju bli bra... Kram

2007-08-23 @ 09:41:13
Postat av: Cissa

Vilken härlig dag ni haft! Håller tummarna för dig imorgon förmiddag som jag lovat och vi ses på fredag kväll :) Kram C

2007-08-23 @ 10:50:57
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Cissa

Tummarna hålls från och med nu till klockan 13,00!
Hejja Louise, hejja Louise!!!!!

2007-08-24 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0