Måndag

Nu har jag ledigt i 2 dagar innan skolan börjar! Har försökt att få tag i böcker till kursen, men det verkar svårt. En bok verkar inte ens finnas! Konstigt...
Tentan hade jag ju i fredags, känns skönt att den är gjord, men nu vill jag veta hur det gick. Den var svår så jag har ingen aning om resultatet. Usch.... Hoppas att läraren är snabb. Vill veta vill veta vill veta!
Ska snart ner med syrran till banken, hon ska betala en räkning och jag ska fixa så att csn kommer till mitt nya konto.
Har rensat bland barnens kläder också, de har vuxit de små liven. Men nu tror jag att jag har koll, men man vet aldrig.

kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hallo... Hoppas din lärare är snabb, förstår att du vill veta hur det gick!
Inga värkar här inte... hoppas på imorgon, och Ja.. jag ska uppdatera Patrik med ditt nummer :-) Kram

2007-08-27 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0