Oj oj

Har precis fixat iordning i köket efter att ha varit där i ca 2 h. Jag testade ett nytt recept på pannbiff. Jag hade i rivet äpple och persilia.... suck. Mina barn äter typ bara fiskpinnar, färdiga köttbullar, pizza och korv. Varje gång som man lägger  ner sig och gör något ordentligt då äter de inte. Det är så töligt. Får bara hoppas att det stora barnet Per kommer att uppskatta mina pannbiffar. Han skulle jobba lite senare idag så vi får väl se...

I dag har jag äntligen lyckats hamna på plus på flexen på jobbet, har haft minus ett tag, men idag tog jag kortare lunch och var kvar några minuter så nu är ordningen återställt. Ska få ihop 2 timmar plus så att jag kan ta komp + flex nästa fredag och plugga. Det behövs. Jag sitter nu varje lunch och räknar lite. Inte vet jag om det gör någon skillnad, men då har jag illa fall försökt.

image26 Detta kan jag faktiskt....

Nu ska jag ropa upp knoll och tott, ska läsa saga för dem. Hoppas att Ludwig kan somna ganska fort idag. Han har haft svårt med det den sista tiden. Konstigt för han är ju morgonpigg också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Stor-Per

Tack för maten, det var gott !!

2007-08-07 @ 21:59:44
Postat av: Cissa

Hej!
Ok, då vet jag att jag inte behöver prova det receptet på min där hemma :) Jag hittade det på arla igår när jag sökte paj recept tills jag fyller år men det såg gott ut. Var såsen god? Den såg inte så god ut :( *hihi*

2007-08-08 @ 07:09:08
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Louise

Cissa: dressingen var god, uppfriskande. Men Henke tycker nog inte om den ;)
//Louise

2007-08-08 @ 07:37:53
Postat av: Cissa

Nää, jag misstänker att det inte går hem med Lingon till honom. Fick L&L korv istället eller?

2007-08-08 @ 12:40:09
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Louise

Nej du, de fick ingen annan mat. De fick äta stekt potatis, men det var inte heller populärt! Men de får sluta att vara så kräsna och bara äta halvfabrikat! //Louise

2007-08-08 @ 14:06:19
Postat av: Cissa

Du är en hård mamma du :) jag ska börja vara en hård fru tror jag *hihi*

2007-08-08 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0