Söndagsångest

När jag jobbar så har jag söndagsångest, det har jag inte när jag går i skolan. Varför är det så? Skolan är ju också måndag till fredag... men det kanske är så att på jobbet är man liksom fast mellan 07.30-16.15 vare sig man vill eller ej.  I morgon är det alltså dags igen, jobb jobb. Det är så tråkigt nu, har tappat lusten för jobbet redan efter några veckor. Nu är det inte många veckor kvar som tur är. Har inte skött mig i helgen heller med pluggningen, orkar inte...

I går var vi ut i skogen, Per jag och barnen. Barnen och jag hade kul, Per är verkligen inte en skogsmulle :) Han ville bara åka hem. Jag passade på att plocka blåbär och barnen lekte. Jag fick ihop kanske 2 dl som jag åt upp sen. Per fick inte smaka för han var tråkig  i skogen. Ludwig och Lucas "tycker inte om" blåbär säger de... tur för mig. 

 Nu är syster och familj i Karlstad, kul att träffa skruttan (Lilly)  lite, hon är så go nu. Skrattar och är med. Hon har fått två tänder i underkäken och i överkäken så kommer hörntänder! Hon ser jättekul ut.

Nu ska jag säga till mina barn att de ska städa för sen är det Bolibompa!

Kram från mig som har ångest inför i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0