TENTA

Jag klarade  tentan!!! Hade till och med över godkänt... det ni! Gud så skönt det känns, trodde inte att det kunde bli en sån lättnad!
I dag har jag varit duktig och lämnat plasma, sen har jag fixat lite grejer på stan som behövdes. Nu ska jag snart hämta barnen, syrran ska få passa Lucas och jag, Ludwig och Per ska till bvc. Ludwig ska på 5 1/2 års kontroll. Det innebär att han ska få en spruta och sen ska de väl kolla att han väger som han ska osv. Ska bli spännande. Jag tror att jag och Per är mest nervösa :)

Jag uppdaterar er om hur det gick....

Nina kommer snart att få hålla i sin bebis också. Nu närmar det sig. Nu hoppas jag på att  hon får ont snart. Snällt va? ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad skönt att du fixade tentan! Grattis! :)
Inte några värkar ännu... Men, vi får väl se vad som händer ikväll. Känns konstigt att man inte ska sova hemma, men borde ju va hemma till helgen iallafall om det inte drar ut allt för mycket på tiden.
Du ska se att det går suveränt med Ludwig, det är som du sa ni föräldrar som är lite veka bara ;)
kram kram

2007-08-28 @ 15:14:56
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

GRATTIS! Måste va riktgt skönt att ha det klart innan det nya kursen startar. Ses sen!

2007-08-29 @ 09:33:08
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0