dan före dan före dan...

Nu närmar det sig julafton! Jag börjar på att få mer och mer julstämning. I dag har det tom snöat lite. Det gör en hel del om det finns lite vitt på backen.

I dag fick vi på posten information om Ludwigs framtid i skolan. Jag vill inte!!!! Han är ju såååå liten... Min lilla plutt, hur ska han klara sig bland de stora barnen?  Hjälp! Finns det ingen förberedande kurs för blivande skolmammor? Det tycker jag att det borde finnas. Helt klart.

I dag har Louise varit här, Pers yngsta dotter. Det var kul, har inte sett henne på 1 år ungefär. Ludwig och Lucas fick klappar av henne. Temat var såklart döskallar! Sånt som går hem! Ludwig och Lucas blev uppspelta och försökte riva lägenheten ungefär.

Nej nu ska jag gå och tvätta lite till, det är så kul att tvätta. Hrm!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0