Klippning

Hej och hå!

I går var jag och barnen hem till Ludwigs kompis för att bli klippta. Alltså inte av Ludwigs kompis utan av hans mamma. Hon är frisör och åker runt och klipper folk hemma hos dem, men eftersom hennes son hoppar runt på kryckor nu (en spricka i benet, dagisolycka) tyckte jag att det var lättare att vi kom hem till dem. Nu har fått det slitna bortklippt och barnen ser ej längre ut som fågelbon i huvudet! Bra va!

Idag var Per med mig till kiropraktorn, han tyckte att det var läskigt när det knakade i mig :) hihi!
Det är faktiskt väldigt synd om mig också, jag har jätteont i halsen. Inte bra.... Per tycker synd om sig själv eftersom att när jag har ont i halsen blir det väldigt konstiga ljud från mig när jag sover ZZZZZZZZZ!!!!! Förstår inte vad han menar ?

Nej nu ska sminket bort och jag ska kolla om kuddarna ligger på plats i sängen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter skönt att bli av med lite slitna toppar... undrar just när jag ska få tillfälle att gå till frissan... behöver färg och klippning så det tar ju en bra stund...
Vad kan det va för ljud Per pratar om!? Jag förstår inte heller ;) Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Nina

2007-12-19 @ 11:15:58
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0