FULL FULLARE PER OCH ROBERT!!!!

Ja som ni ser så hade Per och Robert väldigt roligt i går! Per ramlade in här vid 00.30 tiden och var väldigt glad! Jag trodde först att han skojade med mig när han inte kunde gå upp för trappan ordentligt, men nej då tyvärr! Han var klapp kanon... Suck, jag beredde mig på en lååång natt!!!! De hade haft väldigt roligt och de hade nog druckit lika mycket. Så duktiga pojkar så. Per lyckades med konstycket att ramla i badkaret när han var inne på toaletten också. Förlåt grannar om han väckte er! Men han var lika glad för detta.

Per säger nu att jag kommer att få hämd för att jag trackar honom för att han inte mår så bra idag och badkarshistorien, men jag kan nog säga med 100% att så som han var i går, det kommer jag aldrig att bli!

Min syster och jag har ett löfte tillsammans: Robert och Per får ALDRIG gå ut igen tillsammans utan oss. Det är ju farligt!!!

Robert skulle dessutom med tåget till Göteborg kl 09.00 idag. Stackar syster som hade både Lilly och en bakfull Robert med sig i ett tåg!

Kram från Louise som mår alldeles förträffligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

*skrattar* Ser framför mig hur per skrattandes ramlar i badkaret... Man mår som man förtjänar heter det väl, speciellt efter en blöt kväll ;) Men, ibland är det väl värt det efter en rolig kväll..
Kram

2007-07-09 @ 10:37:33
Postat av: Sofia

Ha ha ha

2007-07-09 @ 12:00:15
Postat av: Sara

hahaha..kan precis se det framför mig. Skrattade högt när jag läste ;) kramar

2007-07-16 @ 17:06:27
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0