Sålt

Nu har vi precis sålt vår kökssoffa och byrån som vi hade i hallen. Ops, vart sjutton ska vi göra av allt som vi hade i byrån och soffan?? Nu ligger allt i vardagsrummet på golvet. Görsnyggt!!! Not....
Per och jag ska låna mammas bil och kolla på jysk om det finns något till oss. Men hennes bil är ju så liten att frågan är om det går in något i den...
I dag har jag varit ledig och det har varit en tråkig dag. Jag har inte gjort något kul alls. Öppnat matteböckerna, och tittat lite i dem. Sen har jag torkat av möglerna som jag sålde... hört på Lucas när han har pratat och pratat. Ludwig och Per var i väg några ärenden, så då var det bara jag och Lucas hemma.

Ont i halsen har jag igen också, Per är fortfarande inte helt bra. Han hostar snart isönder både sig och mina öron.... Görtöligt!  Nej nu orkar jag inte skriva mer...
                              image21                        image22


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att få titta på lite nya möbler :) Bra att du iallafall tittat lite i matteboken, även om det är trisst så är det ju skönt om man kan va ute i tid. Vet hur det är, man drar gärna på sånt in i det längsta... Jag hör av mig i veckan, så vi kan kolla vilken dag som passar bäst.
Kramelikram

2007-07-24 @ 20:05:41
Postat av: Cissa

Hej! Visst kan jag hjälpa dig med ditt nya liv :) Jag ska berätta mer om hur det är med mitt nya. /C

2007-07-31 @ 08:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0