Utan bil

Nu är vi utan bil. Vi har en som ev ska köpa den så han lånar den i helgen. Känns konstigt och nostalgiskt att säga farväl av den. Har ju haft den i 5 år och visserligen har den krånglat och bråkat med mig ibland, men ändå! Jag har alltid svårt att bli av med bilar, de är ju ändå som en familjemedlem! Så nu blir det till att leta efter någon annan bil. Vi vill ha en kombi, Per vill ha en v70 jag ev en saab. Fast den nya passaten är ju görsnygg också.... Men nu kostar ju en ny bil ganska så mycket pengar och det har vi ju inte.....

I kväll ska Per på Dublin Fair, han tar med sig syrrans Robert. De är här en kort svän i helgen. De ska titta på ett hus. Gött för Per att få komma ut lite. Han har ju semester nu den lyckosten.

Själv ska jag vara hemma, tror att syster yster kommer hit och vi har några cider som vi kan ta. Det är sommardricka det.

Idag har jag varit ute och sprungit och även gått en långpromenad. Det var skönt, orkade springa längre idag också, än vad jag gjorde förra lördagen. Lyssnade på en talbok under tiden. Den var väldigt bra. Nu måste jag hitta någon annan att lyssna på. Är det någon som har något tips????

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0