6:e JUNI!!!!

image16 I dag är det Svenska flaggans dag! Hurra! Sveriges nationaldag. Underbart väder har vi också, kan inte bli bättre. Jo förresten, det kan det visst. Det har de varit underbart om jag inte skulle ha tenta i morgon. Suck! Satt igår och räknade i skolan, det gick sådär. Jag fick bra hjälp av läraren och av Sara . Sara hon ställer alltid upp och hjälper mig, även om hon mår dåligt som hon gjorde igår. Tack så mycket, bra på att förklara är du också.
Ska få lite hjälp av min man idag också, hoppas att han kommer ihåg något från när han läste på komvux....

Ska till Mariebergsskogen idag och fira lite, det är mycket för barnen där. Mamma ska också med och vi ska nog ha lite picknick. Kul att kunna göra något hela familjen.

Ha en underbar nationaldag och var rädda om er!

Kram från Louise

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe du e snäll du! ha en bra nationaldag! kramis

2007-06-06 @ 12:45:53
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Cissa

Lycka till idag på tentan! jag tänker på dig och håller alla tummarna som jga kan.
/Cissa

2007-06-07 @ 07:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0