SNART

Nu är det snart dags för oss att flyga till Rhodos. Spännande! Har packat det mesta, förutom sånt jag behöver i morgon. Har även fixat barnens ryggsäckar som de ska ha på planet. Hoppas att det kommer gå bra under resan.

I dag har det varit olidligt varmt här. Orkar inte göra något, inte  heller barnen. De var riktigt slöa när vi var ute i parken förut. Ludwig är som tur är duktig på att dricka vatten. Lucas får man mer tjata på.

Nu sover alla utom jag, det är visst jag som är familjens nattuggla! hoho!

Sofia var här på dagen, vi åt sallad på balkongen och sen åt vi glass. Gött! Hon har hjälpt mig med mobiltelefonval också. Tackar!!!

Nej nu är det väl bäst att jag också knyter mig. Det kommer att bli en lång dag i morgon. Ska försöka att komma åt någon dator på semestern om det går.

Kram från Louise med resfeber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0