Tillbaka!

Nu är vi hemma efter en underbar semesterresa. Det har varit så skönt. Vi har badat och slappat, gått och ätit. Helt underbart väder har vi också haft. Barnen har skött sig väldigt bra, de har haft kul och de har varit svårväckta på mornarna. Ludwig har varit med i Bamseklubben så han var borta mellan 10-12 varje vardag. Lucas han fick dras med oss han! Vi har gjort några småutflykter och en lite större till Lindos. Då åkte vi båt fram och tillbaka, det tog totalt lite över 4 h. I Lindos var det väldigt varmt, men inte ens då klagade barnen. Lucas fick syn på ett flygplan som han ville ha och när han hade tjatat i ca 30 minuter och gråtit, fick han lova att sluta tjata så skulle han få det där jäkla planet. Det gick nästan.... Men han fick planet till slut och lyckligare unge fick man nog leta efter. Han släppte det inte en minut utan han gick och körde planet hela tiden. Så nöjd! Ludwig fick köpa något han också, det blev pokemon-kort. Han var väldigt glad över detta! Per och jag köpte....... INGENTING!!!! Det ni!

                                                     image17

                                 image18


Jag skriver mer sen, nu ska jag strax hämta barnen, är bara hemma kort. Har ju börjar sommarjobba idag, men gick lite tidigare för jag skulle till doktorn. Jag är visst sne... jag har ett ben som är längre än det andra. Inte konstigt att jag har haft ont i höften!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som ni haft en skön semester! Ser fram emot att få höra mer och se mer bilder. Hoppas doktorn kan rätta till dig då ;) *fniss* Eller iallafall att det finns nåt att göra så du inte får ont. Kram kram

2007-06-19 @ 18:14:18
Postat av: Sara

Åh vad hærligt det låter! Vill oxå på charter! kramis

2007-06-19 @ 19:12:02
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0