Varför

Varför kan jag inte fatta matte. Jag satt idag i källaren på bibblan i skolan och började göra repetionsuppgifterna inför tentan. Herregud, har jag varit någon annanstans och lyssnat på lektionerna jag. Vissa tal visste jag inte vart jag skulle börja.... Oj oj. Känns som att jag kan mindre inför den här tentan än vad jag kunde inför förra tentan, fast jag kanske kände likadant förra gången också...

Varit på stan med barna också, köpt ryggsäckar till dem som de ska ha som handbagae när vi flyger. Det gick rätt så bra, fick lite shoppat till mig själv också. Kul. Har också lagt undan kläder på H&M också. Ännu roligare!

Kram på er, nu kom min mamma och satte på mig en för trång keps!
                                                image15

Kommentarer
Postat av: sara

Det ordnar sig ska du se! kram

2007-06-04 @ 22:36:50
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0