Äntligen!

Trodde aldrig att min studiegrupp skulle få ihop arbetet den här gången. Men vi verkar ha klarat av det. Hela 10 sidor tror jag att det blev. Kul. I bland känns det när man skriver arbeten att det aldrig kommer att bli något resultat, men rätt vad det är så är det färdigt. Det är svårt när det är gruppuppgifter också, det ska funka med så många då, fördelen är att man har någon att bolla idéer med och man är inte ensam. Per ringde nyss och berättade att han kommer hem lite tidigare i morgon, han skulle ha kommit hem 19.40, men kommer istället 16.30. Skönt, då hinner han träffa barnen lite längre. Det var sista veckan han var borta nu, ska bli skönt att ha honom brevid sig i sängen igen. Är lite konstigt att somna själv, även om han är den som somnar först jämt så är han i alla fall brevid och snosar... Jag ska alldeles strax sätta mig och börja skriva på min undersökning (en av dem), vill bli klar med den så fort som möjlig, så att jag kan koncentrera mig på räkningen sen.Urk urk...
Krám
image4
MIN MAN!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu hittade jag hit! :) vad kul med en "riktig" blogg! :D ses imorrn! kram

2007-05-10 @ 20:55:03
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0