IKEA!!!!!!!

Den 29/8 öppnar IKEA här i Karlstad! Då ska jag nog inte dit. Väntar nog tills de första fanatikerna har varit där, sen är det min tur! Åh vad det ska bli skönt att ha detta underbara varuhus nära. Vad mycket det kommer att shoppas här då. Måste spara pengar under sommaren så att jag kan shoppa loss ordentligt då.

I morse sket det  sig med Lucas avvärjning. Grinigare unge finns inte! Vilket morgonhumör han kan ha. Men efter en flaska med magisk dryck, vad det sura humöret som bortblåst. Vad sjutton är det i välling egentligen???? Droger???

I dag har jag varit i skolan, vi hade repetionsföreläsning inför tentan, sen satt vi kvar och räknade några tal. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom jag åkte buss idag och det var jag som skulle hämta barnen.
Men alltid något.

                                               image11

Så här ser han ut ibland när han är sur. Här var han sur för att vi skulle åka hem och han inte fick cykla mer. Oj oj!
Den ungen har humör han! Charmigt men jobbigt!

Kram

Kommentarer
Postat av: sara

hihi vad söt han ser ut då :) hm jag längtar också efter Ikea! kramar

2007-05-29 @ 14:17:40
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0