Inställt

Blev så glad i går kväll, fick ett meddelande om att dagens lektion på fm var inställt. Det var skönt. Nu har jag istället suttit och gjort klart det sista på min andra undersökning som ska vara inne på fredag. Jag har också skickat in den så nu är alla arbeten inne på rättning. Nu är det var att räkna. Bara och bara, jag ligger efter några veckor (som vanligt) men nu behöver jag ju bara koncentrera mig på det ialla fall.  I morgon ska vi ha utematte, det ska bli kul. Vi får även ta med oss för att grilla. Hoppas att det blir härligt väder. I dag är det väldigt fint här, hoppas hoppas att det håller i sig.

Just det , jag och några från klassen var med på vårruset i måndags. Det var inte lika fint väder då, men vi hade väldigt roligt. När vi sedan skulle äta picknicken gick vi hem till en tjej i klassen som bodde närheten. Det var inte fel. Skönt att få komma in och värma sig. Nästa år ska jag försöka att springa hela vägen, ska starta längre fram då. Nu var det jättesvårt att springa när man ville, det var alldeles för många ivägen. suck!  Fick en fin medalj också, Ludwig tyckte att jag skulle ha med den till skolan. hihi.

Nej nu ska jag ta mig lite luch, sen ska jag räkna lite.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

räknat duktigt idag? kamar

2007-05-23 @ 21:07:20
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sessan

Vad duktig du är att springa *stolt över dig* täänk om man va så duktig, yo go girl :P tycker som ludde, ha den medaljen till skolan, eller varför inte varje dag :D och utmana pappa ;)

2007-05-23 @ 23:37:44
URL: http://www.scandalproduktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0