Jag gjorde det!!!

Jag sprang spåret på skutberget. Jag tog med mig mamma och barnen till Skutberget för att jag ville testa att springa 5 km. Jag hade räknat med att inte springa hela tiden. Men jag orkade faktiskt mer än vad jag trodde. Jag hade naturligtvis glömt att ta Bricanyl innan och jag skulle ha behövt haft näsdukar med mig ut. Jag fattar inte varför min näsa ska börja rinna så fort jag springer..
Annars idag har jag varit i skolan och haft föreläsning. Sen satt vi i gruppen och jobbade med vårt grupparbete. Usch vad vi är trötta på allt sånt. Vi satt nog mest och flamsade ibland. Men man orkar liksom inte...Jag längtar så tills skolan är slut och vi ska på semester. Det ska bli underbart!
Nej nu ska jag ner och äta lite.... Kram                                  
 Här hittade jag ett kort från 2005. Ludwig och Lucas sitter och har sina funderingar bland skorna...

image6

Kommentarer
Postat av: Nina

En till sida att hålla koll på :) Kul, det blir bra det, jag funderar på att fixa en sida till vår lilla blivande familj oxå... Gillar upplägget på er hemsida, vad kostar den? Fint och rosa va det här :) Kram kram

2007-05-09 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0