Kort

Nu blir det ett kort inlägg, orkar inte skriva så mycket idag. Ludwig har ett sår i huvudet. Han hade när de var ute i skogen med dagis, lyckats med att få en stor pinne i huvudet så att det började blöda. Jag har försökt att göra rent det så mycket som möjligt, men det var svårt att få bort torkat blod. Han frågade när han skulle lägga sig om det gick bra att sova med såret. Gullunge!
I morgon är det röd dag, undrar vad vi ska hitta på? Hoppas att vi får sova lite, jag och Lucas brukar sova längst. Duktig kille. Per har varit ut och träffat en kompis ikväll. Gött att han kommer iväg någon gång, själv fick jag sitta hemma och vara drottning över fjärrkontrollen. Greys anatomi är ju så bra. Har inte följt den serien så länge, men nu har jag typ fastnat i den.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0