Pass!

I dag har jag och Per varit med barnen till polisen för att fixa pass till dem. Det gick bra, de fick ta av sig glasögonen för de blänkte i fotot. Ludwig fick ta om korten några gånger men till slut fastnade han och jag måste säga att han blev görsnygg! Lucas är ju lilla linslusen (från sin moster...) och han poserade glatt. Blev väl en omtagning tror jag. Men han blev ju såklart också görsnygg!!!
Jag trodde att Ludwig och Lucas skulle skärpa sig när de var på polisstationen, typ inte springa runt och härja, men nej då. De verkar ju inte ha någon respekt för poliser... Vad ska det blir? Ludwig började till och med att krypa igenom något räcke som fanns där. Ojoj, då var det också en polis i närheten. Hade det varit jag när jag var liten hade jag nog suttit på en stol och inte vågat röra mig... Men det är ju jag det...

Sofia var hit i kväll också. Hon fick läsa godnatt saga. Skönt att slippa det ibland. Tack Sofia! 
Idag har jag i skolan fått göra en mattelåda. Det är en låda som man får fylla med material som har med matematik att göra då så klart. Vi har fixat spel och även hjälpmedel att ha sen ute i skolan. Jag satt och klippte ut "bråkkakor" i flera timmar kändes det som. Men det blev bra.

Munsår har jag också. Det är ju så trist, nu vet jag att jag kommer att ha det i över en vecka. Kul, tur att man inte ska på någon stor och fin fest. Inte för att det händer :) Har ialla fall skaffat munsårsplåster, de är jättebra. Minskar smärtan och även skyddar såret. Tack!

Nu ska jag mingla vidare....
Kram (puss puss Per...)

Kommentarer
Postat av: Cissa

Heeej!
Vad gör du? Skulle inte du mejla mig idag ;)
Jag ska jobba nu men vi hörs snart när du kommer till datorn?

Kram

2007-05-15 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0