Välkommen till min nya blogg!

Fick tips av min mans stora tös att den här bloggportalen fanns. Jag brukar ju skriva lite blogg på vår hemsida, men tänkte att det kunde vara kul med något eget. Så här är jag! Får väl se vad aktiv jag kommer att vara här. Jag har idag haft lektion på en skola och eleverna fick göra glyffiskar. Det gick jättebra och här kan ni se en del av resultatet.           


                 

Lite information om mig: Jag är född -76, fin årgång. Har två grabbar på 5 och 3 år, en man har jag också. Vi bor i Karlstad trivs som sjutton. Jag studerar till lärare, har nu 1 år kvar, sen ska jag vara klar. Hjälp!!!
Älskar att shoppa, skogen, mina barn och min man såklart. Tycker mycket om djur framför allt hundar. osv osv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0