Bilder osv

Här kommer några kort från dopet.

image49  image50

                                                       image51

                                                       image52

Har inte så många kort från dopet då Per filmade hela akten. Får vänta och se om det dyker upp några andra bättre kort. Det sista kortet är en typisk Lilly bild när hon äter. Hon utnyttjar hela ansiktet!

Tentan är ju avklarad och förhoppningsvis behöver den inte göras om. Men jag vet inte... känner mig inte säker.
Har nu börjat en ny kurs, vet inte riktigt vad jag tycker om den än, men läraren är ialla fall inte så rörig som den förra. Det är ju ett stort plus!

Var ute och åt med studiegruppen i måndags, vi firade att tentan var gjord. Vi var på en ny restaurang i stan. Habibi, de har libanesiska rätter. Det är något jag starkt kan rekomnedera! Gott, var det och vi hade det väldigt roligt. Vi hann nog att tala igenom de flesta av livets funderingar :)

Nu ska jag maila min lärare och sen ska jag maila min chef! hua!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder! Hoppas det gick bra att maila chefen :)
Ser fram emot att få träffa er på Lördag!
Kram Nina

2007-11-08 @ 16:36:19
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

Lilly e så söt! :)

2007-11-13 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0