Döpt!

Nu är Lilly döpt. Hennes föräldrar har lurat mig totalt!!! De har sagt till mig att hon ska heta "Lilly, Siv" men när vi står där framme i kyrkan säger prästen att hon ska heta "Lilly, Siv, Louise" Hallå! Så får man väl inte göra??? Vilken ära! Är så stolt!!!
Jag har inte fattat något, Robert var ju till och med här i går kväll och skrev ut programmet som skulle vara till dopet idag, och det jag såg stod det minsann "Lilly, Siv" på. JAG HAR BLIVIT LURAD!  Men det var ju en bra grej att bli lurad på....

Dopet gick jättebra och var fint och barnväligt. Enkelt och mysigt. Trollmor sjöngs minsann 2 gånger. Jag är expert på den då jag sjunger den 2 gånger varje kväll!  Efter kyrkan var vi och åt lunch och tårta på Tällerudsgården. Lite rörigt men mysigt. God mat och bra gäster. Såklart! Ludwig och Lucas har också skött sig, det fanns leksaker där som Roberts föräldrar hade med sig som roade alla barn.

Nu ska jag gå ner och plugga lite till inför morgondagens tenta. Håll tummarna i morgon mellan 08.15-13.15! De behövs. Jag måste få in så mycket i skallen nu så jag hoppas att det får plats :)

kram på er! Ett stort tack också till min syster och Robert som döpte sin dotter till så proffsiga och fina namn!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad kul... att Lilly får heta Louise också :) Antar att det kom en tår eller två på dig? ;)
Ska tänka på dig och hålla båda tummarna för dig imorgon!
Hörs!
Kram Nina

2007-11-04 @ 16:57:26
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

Åh, en överraskning helt i min smak! Så fint gjort, förstår att du är stolt. Hoppas du får sova gott inatt, så ses vi imorn. Kram

2007-11-04 @ 20:58:24
URL: http://www.nxt.kau.se/blogg1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0