Nackspärr

Vaknade i morse av att ryggen värkte/värker som sjutton. Har sovit på mage i natt, vet att det inte är bra men det är så jag sover bäst.... Typiskt att favoriställningen när jag sover drabbar ryggen. Nacken har tydligen inte heller haft en bra natt då jag har världens nackspärr! Suck....

När Ludwig gick upp ur sängen i morse och sprang (mörkrädd) för att tända lampan i hallen häruppe, då gick en säkring! Helt otroligt, detta hus är fallfärdigt! Så då fick jag pallra mig upp och ner för att knäppa på störmmen igen. Jag vill ha ett eget hus med ström!!!

Jag och Per var och tittade på ett hus igår, tyvärr var det för litet för oss. Annars låg det helt underbart, lagom tomt osv. Men men vi får leta vidare.

Mamma och jag var på bio i fredags, vi såg "Haikspray", den var sådär. Jag trodde den skulle vara bättre. Filmen är en musikal, men det var alldeles för mycket musik och långa muskstycken. Det tog liksom död på handligen.

Annars har helgen varit jättebra. Nina, Patrik och bebisen Hugo var här på lördagskvällen. Snällare bebeis finns nog inte, eller man ska väl inte säga snäll då det inte finns några onda bebisar (hoppas jag), men han var ialla fall väldigt lungt och när man tittade på honom flinade han upp sig. Ett lyckligt barn helt enkelt. Eller så tyckte han att vi såg helt knasiga ut! Tolkningsfråga....

Nu ska jag ner och plöja lite kurslitteratur. Har varit på bibblan och hämtat böcker som jag hade reserverat, nu finns det ingen återvändo längre. Böckerna ligger därnere på bordet och väntar på mig.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Tack för i lördags, det va supertrevligt! Resan hem gick bra också, Hugo sov hela vägen :) Skönt det... Inte så mysigt att amma i bilen kan jag tänka mig...
Idag ska vi på babysång... får se om han vill va vaken denna gången.
Snöar som bara den här idag... Ha en bra dag!
Kram Nina

2007-11-13 @ 11:55:51
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0