Bra start

En bra start på denna dag blev det! Har sovit rätt ok i natt, varit uppe 2 ggr, en gång till Ludwig som jag fick att somna om, sen vaknade han igen och då fick han följa med till oss.
Jag har precis varit ute och gått en promenad efter att ha lämnat barnen på dagis. Det är väldigt fint väder ute, men tyvärr så blåser det väldigt mycket. Men det var gött och det känns bra nu att ha varit ute och traskat lite...

Nu ska jag in i duschen sen blir det läsning för hela slanten. I kväll ska jag och syrran på ett "klädparty" som Lina har på sitt jobb. Ska bli kul att se vad det är för kläder. "Me and I" heter märket tror jag. Har inte sett något av deras kollektion så det blir intressant.

Nej nu är det bäst att jag duschar annars fastnar jag här...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0