Bröllopsdag, födelsedag, regn och munsår!

I dag är det mycket! Jag och Per har 1-årig bröllopsdag, jag har födelsedag! Hurra hurra! Mycket att fira....
Jag och Per tjuvstartade igår kväll med att gå och se "The wedding singer" på teatern. Den var jättebra. Det är ju inte ofta vi är så kultiverade och går på teatern, tror inte att jag har varit i byggnaden sedan i mellanstadiet. Jag har ju varit och sett andra teatrar men inte i så fina lokaler som vi har i Karlstads teater, eller det kanske heter Värmlands operan? Jag är inte säker, men fin är den i alla fall.

Efter vårt kulturbesök var vi och åt middag på systrar. Vi skulle ha varit på Legends, men där var det mer pub än restaurang och vi ville sitta i lugn och ro och äta. Det var jättegod mat på systrar, kan rekommendera deras grilltallrik! Mums!

I dag ska vi iväg på masage jag och Per, vi fick det i present på bröllopet och först nu ska vi utnyttja det. Det ska bli så skönt!!!!

I tisdags fick Ludwig en spruta. Vaccination mot polio, mässling, stelkramp och någon mer.... Det gick jättebra, han satt stilla och sa -Aj, det gör ont. Sen var det klart. Duktig min stora pojk!

                              image39

Jag fyller ju som sagt år idag också och jag har fått ett "pandora" armband. På det sätter man berlocker och jag fick tre st av min Per och de små barnen, sen har Sofia varit här och av henne fick jag två berlocker till! Jättekul.

                                               image40


Lite suddig bild, men ungefär såhär ser det ut. Vi har också ätit det sista av bröllopstårtan. Ja, den har stått i frysen i ett år! Den var fullt ätbar, får väl se om vi ligger och spyr ikväll :)

                                             image41

När vi satt i går kväll på Systrar kände jag att jag hade fått munsår! Attan! Att det bara kan flyga på en sådär, jag fattar inte, det var inte så längesdan som jag hade det heller. Blä blä blä!!!!
Inte har jag några munsårsplåster heller, det blir en förstaprioritering i morgon när jag har lämnat barnen. Måste ha det! Tack alla som har skickat hälsningar till mig och även oss!
                                                                       Kram från Louise

Kommentarer
Postat av: Sara B

GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET TILL ALLT! Ha en urmysig och skön dag. Vi ses igen på onsdag! Kram Sara

2007-09-30 @ 14:30:22
Postat av: Nina

GRATTIS på födelsedagen och på bröllopsdagen!!! Verkar som ni haft en mysig helg! :)
Och jag tror nog att ni klarar er från att bli dåliga av tårtan :)
*kramar* Nina och co

2007-09-30 @ 16:21:54
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

Grattis på både din dag och er dag! :) kramar från Sara

2007-09-30 @ 17:45:59
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Cissa

Vilket fint armband du fick :) Hoppas ni fick en bra dag igår. Nu ska jag gå hem för dagen och under tiden jag gör mig redo ska jag ringa dig :) Kram

2007-10-01 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0