Vackert väder!

Vill ha ett hus!!! Det suger som bara den nu. Tänk att ha ett alldeles eget hus. Något som bara vi och banken äger! Få bestämma själv om vad som ska göras, inte behöva fjäska för bostadsbolaget om man vill ha en ny packning till kranen tex. Är så trött på att bo i lägenhet nu. Blä. vi betalar multum, alldeles för mycket och det är inte ens vårt. Längtar till den dagen jag får gå igenom dörrarna på mitt hus och känna att här ska jag bo! Mitt mitt mitt.....

I går gjorde vi typ inget, vi var hem till Pers mamma och åt mat, sen åkte vi hem och Sofia kom hit. Grannen Märta sprang förbi fönstret och kom sedan in och lekte med bröderna bus. Sen sprang de in till henne och jag blev själv. (Per var och handlade). När jag sedan kom för att hämta knoll och tott, var Ludwig och Märta uppe i hennes rum och Lucas han var nere med Märtas pappa och lekte. Stackars pappan! Lucas lekte med en kassaapparat och pappan satt vid datorn och jobbade!

Vårt internetsystem med router brakade ihop så Per var sysselsatt med det hela kvällen. Så vår lyxiga lördagsmat blev smörgås och mjölk! Slå det om ni kan!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, själv blev kvällsmat Brownies :D det du ;P

2007-09-23 @ 16:03:39
Postat av: Cissa

Hej!
Låter som en mindre rolig lördagkväll.... :) Men det kommer bättre kvällar :) Jag vill också ha ett eget hus :) Men det kommer snart och det gör det nog för er också :) är hemma ikväll om du vill pratas litte :)

2007-09-24 @ 14:40:32
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Cissa

Kom på en sak... :) Man ska ju vara glad för det man har.. alltså även om man hellre vill ha ett hus så ska man ju vara glad för det man har idag och ni har ju faktiskt en riktigt bra lägenhet *s* den är stor ligger centralt och ni har en lekpark precis utanför, se ni har de tju egentligen helt perfekt :) Positiv ska man vara men man kan ju önska och längta efter något annat ändå :) Tänkte bara dela med mig av en positiv åsikt så här på tisdag eftermiddag :) Kramar Cissa (jag ringer ikväll igen eftersom det inte blev något av igår men prat alltså jag ringde ju även om det var en kort pratstund )

2007-09-25 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0