Min första arbetsdag

Har jag  haft idag på mitt nya jobb. Det kändes väldigt bra. Känns som att det är väldigt bra stämning mellan personalen och det är ju en fördel! De barn jag träffade var mysiga och snälla. Bra med ett jobb där man får vara ute mycket. Ialla fall när det är bra väder...

Nu ska det bli gott med helg. Nästa vecka börjar Ludwig skolan.... min stora pojke. Per och Lucas ska ha semester hela augusti ut de. Fuskigt men så är det!

Nu ska jag gå och kolla om Per och Ludwig har somnat i soffan...

kram

Kommentarer
Postat av: Fifi

Hur känns det att börja jobba igen?

2008-08-15 @ 17:57:31
URL: http://philahzophee.webblogg.se/
Postat av: Nina

Börjar jobba i mitten på september och det är ingen fara att du påminner mig =) Kommer att bli kul faktiskt... Spännande för Ludde att börja skolan! Hoppas du trivs bra på jobbet också! Kramar Nina

2008-08-18 @ 23:18:15
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0