Dan före dan (ultraljud)

I morgon smäller det. Då får vi se vår bebis. Jag är så orolig, har fått för mig att det är en massa fel och saker som inte är bra. Skulle allt vara bra så är det en bonus att få se kön....

I dag har jag och barnen varit runt till inte mindre än tre dagis. Först till Lucas för att hämta upp div julsaker som han hade gjort. Sedan vidare till där jag har arbetat under hösten. På dagiset där jag har arbetat mest fick jag en jättefin "good luck angel" och godis och ett helt underbart kort som en i personalen har gjort. Jag glömde som tur var att läsa texten inne i kortet när jag var där. Läste när jag kom hem och tårarna kom med en gång. Gud så gulligt av det.  Jag ska ta kort på det jag fick och lägga ut så att ni får se.

Var även förbi det andra dagiset jag har arbetat på och lämnade en chockladask (de andra fick också). Sen hade L & L tröttnat så vi åkte hem och åt köttbullar som Per och hans mamma har gjort.

Nu är vi friska och igår var jag och Per och inhandlade julklappar. Har nog aldrig gjort det så snabbt någon gång. Effektiv kan man tydligen bli när julen knackar på!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Hej! Vilken tur att ni fortfarande mår bra. Vi Hörs imorgon! Glöm inte vad du lovade! KRAM

2008-12-22 @ 18:29:56
Postat av: Nina

Skönt att ni är friska!

Vad spännande imorgon, du ska se att bebis mår jättebra! Du måste ringa när ni varit där nyfiken

Kramar Nina

2008-12-22 @ 19:16:05
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0